اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فولاد و نساجی در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) | اهوازی‌ها در لیگ ماندنی شدند جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته سی‌ام و قهرمانی پرسپولیس نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌| قهرمان سرخ می‌پوشد! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به مس رفسنجان توسط گولسیانی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| برد بی فایده ویدیو گل دوم استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

صحبت‌های یحیی گل‌محمدی پس از تساوی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن | احتمالا تمام بازی‌هایمان مساوی شود!

  • کد خبر: ۱۸۰۸۶۴
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱
  • ۵
صحبت‌های یحیی گل‌محمدی پس از تساوی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن | احتمالا تمام بازی‌هایمان مساوی شود!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه بازی هایی که انجام می دهیم احتمال مساوی شدنش زیاد است، در این زمین نمی شود بازی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، یحیی گل محمدی بعد از تساوی خانگی یک بر یک مقابل ذوب آهن اظهار داشت: همه بازی‌هایی که ما انجام دادیم و قرار است انجام بدهیم احتمال مساوی شدنش زیاد است، چون شرایط خوبی برای بازی کردن نیست. نمی‌شود در این زمین بازی کرد. خدا پدر علی نعمتی را در هفته اول بیامرزد که معلوم نیست از کجا آمد و یک گل زد و بردیم.

وی افزود: همه بازی‌هایی که قرار است انجام بدهیم از هر ۱۰ بازی ۸ تای آن مساوی است و دو بازی هم یک بر صفر است یا ما برنده می‌شویم یا حریف، این وضعیت چمن، نور افکن‌های ورزشگاه و برق، سکو‌های ورزشگاه، مجبور نیستید بازی‌ها را برگزار کنید. الان به پیروانی گفتم زحمت بکشد نامه بزند که بازی‌ها را در ورزشگاه کاظمی برگزار کنیم تماشاگر که نمی‌آید به ورزشگاه، چمن هم که داغون است حداقل در ورزشگاه کاظمی چمنی داریم که می‌شود فوتبال بازی کرد. نمی‌دانم در مورد مسایل فنی چه صحبتی باید بکنم. ذوب آهن تیم شایسته‌ای بود. بازی در این چمن برای حریفان آسان‌تر است ما تیمی هستیم که باید بتوانیم بهم پاس بدهیم. بتوانیم به بازی سرعت بدهیم وقتی این کار را نمی‌توانیم بکنیم یک تیم معمولی می‌شویم. نمی‌خواهیم نتیجه‌ای که گرفتیم را توجیه کنیم. واقعا دنبال این کار نیستم.

گل محمدی ادامه داد: اگر بتوانیم روی یک چمن خوب و نور خوب بازی کنیم شک نکنید که همه تقصیر‌ها و مسئولیت گردن من است الان هم گردن من است همه چیز را گردن می‌گیرم، اما دفعه بعد آقای درویش آقایان هیات مدیره باشگاه نمی‌دانم به کی باید بگویم شما دارید برای هر بازی یک میلیارد و خرده‌ای برای هر بازی پول می‌دهید حداقل کاری که می‌توانند انجام بدهند چمن را کوتاه کنند، کاری دارد مگر! به ناظر بازی می‌گوییم چمن را کوتاه کنید، می‌گوید این تهش بوده است نخیر این تهش نبود. به مسئول زمین می‌گوییم، میگوید اگر چمن را کوتاه کنیم کچلی‌های زمین معلومی می‌شود! به من چه که کچلی‌ها معلوم می‌شود، من باید جورش را بکشم و جواب پس بدهم. با این وضعیت استادیوم و چمن نه تماشاگر داریم نه چمن خوب و نور خوب و سکو داریم، چه کار می‌توانیم بکنیم. من در مورد مسایل فنی نمی‌توانم صحبت کنم. تیم‌ها دوست دارند ما کند بازی کنیم این اتفاق در همان بازی اول هم می‌توانست رخ بدهد و هم این بازی که در این بازی رخ داد. بازهم دست بازیکنان درد نکند بازی سختی را مساوی کردیم. موقعیت درست کردن در این شرایط سخت است. نمی‌دانم در مورد بازی چه باید بگویم. تیم حریف به این وضعیت اعتراض داشت، اما بازیکنان ما در زمین گرم کردن با ناراحتی به رختکن آمدند، هرکاری کردیم که در ذهن بازیکنان بیرون بکنیم که بازی خودتان را بکنید نمی‌شود.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: وقتی چمن بلند است بازی سرعت پیدا نمی‌کند و آنطوری که می‌خواهیم بازی نمی‌شود. در مورد مسایل فنی نمی‌توانم حرف بزنم به تیم خوب ذوب آهن خدا قوت می‌گویم و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

گل محمدی در مورد اینکه درویش گفته کادرفنی چندین مهاجم را دید، اما نپسندید، گفت: همانطوری که تمرین می‌کنیم انتظار داریم در زمین مسابقه هم همانطور باشند. ما در تمرین سرعتی بازی می‌کنیم، اما در ورزشگاه آزادی حال بچه‌ها بد می‌شود. نمی‌توانیم از بازیکنان ایراد بگیرم. نمی‌توانند توانایی‌های خودشان را در زمین ارایه بدهند این مشکل هفته اول بود و اعتراض کردیم. این هفته هم اتفاق افتاد همین برقی که رفت در هفته اول در همین دکل رخ داد. مشکل است مشکل چی هست؟، یک برقکار اگر نیست خودمان بیاوریم. برق ورزشگاه درست شود. در مورد مهاجمان و بازیکنان هجومی باید بگویم که انتظاراتی که وجود دارد انتظارات به جایی است، دو سه مساله هست که کار را سخت می‌کند. اول بحث مالی باشگاه است که نمی‌رسد بازیکن خوب جذب کنیم یا بخاطر ساختاری که وجود دارد به ایران نمی‌آیند. مربیان خارجی وقتی به ایران می‌آیند امکانات را می‌بینند فرار می‌کنند. یکی بحث‌های مالی است و دیگری اینکه با این وضعیت نمی‌آیند. مهاجمی که مد نظر داریم هم گران است هم شرایط جذبش نیست، اما بازهم می‌گردیم و تلاش می‌کنیم همانطور که درویش گفته ۴۰-۵۰ مهاجم دیدیم، اما مهاجمی که بیاید و کار را برایمان در بیاورد فعلا نیست. فشار روی ما هست باید به یک مهره خوب برسیم و بعد تصمیم بگیریم.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
صبوری
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
0
0
دست داور درد نکنه که بازی با ذوب آتن مساوی کرد و گل آفساید و گل اعلام کرد خخخخخخخخخخخخخخخخخ و دست داور درد نکنه که برای تیم سپاهان پنالتی با چاشنی خطای بازیکن سپاهان با هل دادن ارسلان را اعلام پنالتی به نفع سپاهان سوت زد خخخخخخخخخخخ جای تشویق داره
جاوید دلاور
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
0
0
ببند دهنتو یحیی گل‌محمدی تو آدم ترسویی بیش نیستی
ترسو وبهانه جو تیمت در باز پس گیری توپ ونبردهای تک به تک وحفظ توپ مشکل داره
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
0
0
باز غرغر یحیی شروع شد اگر میبردی چی میگفتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
0
0
به لطف داورها،بله،از ۳بازی ۶امتیاز اشتباه داوری،۳امتیاز اشتباه دروازه بان
سیدمصطفی موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
0
0
گل محمدی اینم که میگیری بسیار زیاد هست واز بیت المال و آخرت باید جوابگو باشی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->